Laatste voorbereiding

27 maart 2013 - Kerkrade, Nederland

Allereerst willen wij iedereen bedanken voor de geweldige steun. De verassingsparty, de vele kaarten, mails, telefoontjes, souveniertjes voor mee te nemen, etc.!

De eerste pelgrimszegen hebben we al mogen ontvangen in de kathedraal van Roermond, ca 10 dagen geleden, met de eerste stempel.

Afgelopen zondag de tweede pelgrimszegen in onze parochie.

Nu is het dan zover. Morgenvroeg om 8.30 uur vertrekken we voor de eerste etappe.

Deze zal ongeveer bij Moresnet in de buurt eindigen.

We hopen dat jullie met plezier ons blog zullen volgen.

Groetjes Jose en Herm

Tot de volgende keer!

Groetjes Jose en Herm

1. Ton en Anita Tummers:
    Beste José en Herm,
    we wensen jullie veel succes en plezier bij deze bijzondere tocht. We kijken uit naar jullie blogs en zullen jullie op afstand volgen en steunen.
    groetjes Ton en Anita
  2. Dennis en Tonnie:
    27 maart 2013
    We komen morgenvroeg uitzwaaien en zien jullie morgenmiddag nog even rondom Moresnet. Vanaf dan ben je echt aan elkaar overgeleverd en gaan jullie de reis samen verder. Veel plezier wensen we jullie, veel rust, mooi weer, een hele goede gezondheid. Heerlijk zonder verplichting, hoofd leeg maken. We kijken uit naar jullie verhalen. Toi toi toi. Dennis, Tonnie, Nathalie, Etienne
  3. Rene, Jessie en Daniek:
    Beste Herm en Jose,

Zaterdag hebben we jullie al persoonlijk veel succes gewenst.
    Bij deze willen wij jullie vlak voor de grote reis nogmaals succes wensen. Wij hopen dat jullie de tocht met veel plezier, zonder te veel obstakels en in een goede gezondheid volbrengen. We zullen de blog met veel plezier blijven volgen. Vele groetjes en tot over 3 maanden. René, Jessie en Daniek.
  4. John sylvia lisa anke:
    Hoy herm en jose

Wij wensen jullie een geweldige tocht. Knap dat jullie dit aandurven. het is toch een hele klus!!!
    Wij zullen jullie met veel plezier volgen op afstand. Nogmaals veel succes'plezier, en gezondheid tijdens deze fantastische wandeling!!!!!
  5. Marjon:
    28 maart 2013
    Ik hoop dat jullie een feestelijke uittocht gehad hebben en goed onderweg zijn, jammer dat ik niet kon komen uitzwaaien.
    goede reis
  6. Sanne:
    Hallo Herm en José ,
    Ik wens jullie een goede en veilige tocht!
    Succes een veel plezier!
    Xx sanne
  7. Elviera:
    Hoi herm en José ..succes met jullie avontuur..doe voorzichtig
    Dikke knuffel van jo en mij.xxx
  8. Hans Petra Bryan Lesley:
    29 maart 2013
    Hallo Herm en José,
    We wensen jullie een prachtige tocht toe. Jammer dat we niet meer persoonlijk afscheid van jullie konden nemen. Geniet van alles wat jullie beleven en van elkaar! Dit is iets wat jullie nooit zullen vergeten. Respect .....dat jullie dit aandurven! Leuk dat we jullie kunnen volgen, dat zullen we ook zeker doen! Heel veel plezier en kom gezond weer terug.
    Adiee Wah !!! Hans Petra Bryan en Lesley
  9. Jo Wassen:
    He Herm en José,
    We hopen dat jullie goed gestart zijn en dat het weer in de komende dagen iets beter zal worden.
    We wensen jullie een hele goede reis.
    Groetjes,
    Lily en Jo
    p.s.: doe wits: als dur get is of als ut nit mie geet dan bel mich en ich kom uch hoale...! (egaal woa se bis)
  10. Manon:
    Hallo Herm & José,

heel veel plezier en een mooie reis !!
    Ik wens jullie veel succes en een fijne pasen.

Een dikke kus en knuffel,
    Manon
  11. Jan Holten:
    Hallo José en Herm,

Vanuit Eygelshoven wens ik jullie een hele fijne reis en vooral veel wilskracht om deze bijzondere tocht te kunnen volbrengen.
    Ik hoop dat jullie van de reis een prachtig verslag maken, zodat ik van thuis uit kan meegenieten,ben zeer benieuwt.

Veel succes,

Jan
  12. Yvonne:
    2 april 2013
    Hoi Herm & José,

Inmiddels zijn jullie al aan dag 6 begonnen. De eerste stappen zijn gezet. De kop is er af. Goede reis verder en we volgen met belangstelling het vervolg van jullie reis.

Groeten

Frank en Yvonne